mandag, januar 01, 2007

Godt Nyttår!

Da kan vi starte med blanke ark og øyne fulle av håp. Det var et lærerikt år for Herodotus, med mye vonde opplevelser - særlig at min kjære venn pusen døde av kreft etter et langt liv. Det blir en sorg jeg må bære i lang tid fremover.
Men det var også viktige erfaringer man tar med seg i bagasjen inn i det nye året. Akk, eldre som jeg er, mener jeg å lære av tidligere feil!

Nå blir det full jobb fra imorgen av, og den lange gode romjulspausen vil bli et hyggelig minne. Masse jobb, men mye å lære forhåpentlig. Politisk arbeid, valgkamp i Oslo, EU-kursing og mye mer. I dag fikk jeg melding om at det var falt 20 cm nysne på hytta så det er da vinter noen steder iallefall!
Ikke det at jeg savner sneen, men hytta om vinteren blir så meget mer malerisk med det "tilbehøret"! Så nyttårsløftet er å være der oppe så ofte som mulig :-)

2007 høres bra ut og jeg skal da gjøre mitt for å oppfylle løftet som et nytt år alltid gir. Mer ettertanke før jeg handler ville være lurt, konsentrere seg enda bedre om arbeidet, være litt sosial innimellom (!) og opptre dannet og korrekt. Ikke krangle alt for mye med (alle) dem jeg er uenig med! Det skal jeg nok klare om det nye året ikke kommer med alt for mange knubs..
Og så hobby og avslapning når det endelig er tid til det - ja dette høres ut som en god oppskrift på oppstart av nytt år og nye muligheter!
Who links to me?
Who Links Here